Επισκεφθείτε τώρα το ηλεκτρονικό μας κατάστημα για ANTONY MORATO!

Επιλέξτε τώρα τα ρούχα Antony Morato που θέλετε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, ασφαλείς συναλλαγές με όλες τις πιστωτικές κάρτες, πληρωμή αντικαταβολή κι αποστολή σε όλη την Ελλάδα.

Antony Morato στο κατάστημα Ζγουρής

Ιστορία

Η μάρκα δημιουργήθηκε από τον Lello Caldarelli το 2007. Από τότε είναι πρόεδρος και δημιουργικός διευθυντής. Μετά την αρχική διανομή που περιορίστηκε στην Ιταλία, το εμπορικό σήμα επεκτάθηκε σε περισσότερες από 50 χώρες έως το 2012. Η μάρκα ξεκίνησε με υποδήματα, ακολουθούμενη σύντομα από δερμάτινα αξεσουάρ, γυαλιά ηλίου, εσώρουχα και beachwear. Το 2011 ο Antony Morato έκανε επέκταση, η οποία οδήγησε στο άνοιγμα 30 αποκλειστικών καταστημάτων στην Ευρώπη, τη Νότια Αμερική και την Ασία. Τον Σεπτέμβριο του 2011 η μάρκα ξεκίνησε το Antony Morato Junior,που περιλαμβάνει παιδικά ενδύματα, υποδήματα και τα αξεσουάρ. Η ιταλική βιομηχανία μόδας Pambianco News εισήγαγε την Antony Morato στη λίστα του 2011, Le Quotabili, κατατάσσοντας την στις 50 κορυφαίες εταιρείες μόδας και πολυτελείας που είναι εισηγμένες στο ιταλικό χρηματιστήριο. Το 2014 η μάρκα θα ξεπεράσει τον κύκλο εργασιών των 90 εκατομμυρίων ευρώ – περίπου το 40% στην Ιταλία και το υπόλοιπο 60% στο εξωτερικό – με δύο κεντρικά γραφεία στη Γερμανία και την Ισπανία, εκτός από το ιταλικό κεντρικό γραφείο. Στα τέλη του 2014 επιτεύχθηκε η αύξηση του ποσοστού των εξαγωγών στο 70% του κύκλου εργασιών.

Διαφήμιση

Η εμπορική στρατηγική του εμπορικού σήματος συνδέεται με τη διαφημιστική του έκθεση. Ο Antony Morato έκανε πολλές διαφημιστικές εκστρατείες με κορυφαία μοντέλα όπως οι Simon Nessman, Marlon Teixeir και Tobias Sorenes. Το 2010, η τηλεοπτική διαφήμιση “10 δευτερολέπτων” του Antony Morato προβλήθηκε στην ιταλική τηλεόραση και έλαβε το διεθνές βραβείο Key Awards στην κατηγορία “Luxury and Beauty” καθώς και το βραβείο “Un Giro Avanti” στο Grand Prix Pubblicità Italia. Το 2014 η εταιρεία παρουσιάζει το “Places”, μια εκστρατεία πολλαπλών αντικειμένων, με διαφορετικά πρόσωπα και τοποθεσίες. Θεωρείται ως ένα ταξίδι σε τρεις διαφορετικές πόλεις (Νάπολη, Λονδίνο και Βαρκελώνη), με τον τρόπο που τις βλέπουν τα μάτια τριών ανδρών, λέγοντας τις δικές τους ιστορίες. Αποσκοπεί στο να εκφράσει την αστική και κοσμοπολίτικη στάση του εμπορικού σήματος.

Ανδρική μπλούζα Antony Morato
Ανδρική μπλούζα Antony Morato
Ανδρικό παντελόνι Antony Morato